Fulfillment - Nejčastější dotazy
NEJČASTĚJŠÍ DOTAZY
Celý fulfillment sklad provozujeme sami. Myslíme, že se tak nejlépe postaráme o co nejlepší vyřízení vašich objednávek. Celý proces od doručení objednávky z eshopu, až po předání dopravci máme v rukách my sami.
Nikoliv. Samozřejmě pokud máte eshop na Webarealu, je všechno připraveno a běží to jak po drátkách. Ale můžete mít svůj internetový obchod kdekoliv, stačí se jen domluvit na způsobu předávání vašich objednávek.
Zašleme vám 1x ročně inventuru aktuálního stavu vašeho skladu u nás. Kdykoliv můžete zažádat o vytvoření mimořádné inventury. Případně se můžete domluvit na jakémkoliv jiném způsobu předávání informací o počtu kusů na skladě.
Momentálně máme smlouvu s PPL (včetně výdejních míst ParcelShopu) a Českou poštou. Nechceme příliš rozšiřovat počet dopravců, pokud budeme přes tyto 2 dopravce provozovat většinu zásilek, můžete pro vás vyjednat ty nejlepší ceny.
Ano, jsme pojištěny na všechny běžná i živelná rizika.
Náš ceník je zcela průhledný. K cenám dopravců nepřipočítáváme žádnou přirážku, cena se počítá z ceny za kompletaci objednávky (33 Kč), paušální částky podle počtu objednávek, skladovného a skutečně použitého balícího materiálu.